9789955985266 Marketingo valdymo pagrindai (Leidiniai)
Tai adaptuotas Filipo Kotlerio (Philip Kotler) ir Kevino Leino Kelerio (Kevin Lane Keller) knygos „Marketingo valdymas“ („Marketing Management, 12th editon“) leidimas. Kaip ir ankstesnieji leidimai, trečiasis „Marketingo valdymo pagrindų“ leidimas yra skirtas padėti įmonėms, grupėms bei individualiems asmenims pritaikyti savo marketingo strategiją ir valdymą prie XXI amžiaus rinkos. Taip pat jis skirtas dėstytojams, kurie remdamiesi autoritetingais šaltiniais siekia išdėstyti marketingo valdymo teorijos ir praktikos kursą. Tekstas yra gana glaustas, todėl juo patogu naudotis ne tik teorinių, bet ir praktinių užsiėmimų metu, modeliuojant situacijas bei įgyvendinant projektus.
Ši knyga parduodama virtualiu (pdf) formatu arba spausdinta. Jei renkatės „Virtualų produktą“ iš karto po apmokėjimo gausite laišką su nuorodą ir galėsite parsisiųsti knygą PDF formatu.
Kainos
Dydis | Kiekis nuo | Kiekis iki | Kaina |
---|---|---|---|
None | 1 | 10000 | €9.08 |